Grön vila

De senaste dagarna har verkligen varit fullt upp för mej!
Skola, redovisningar, jobb, häst och hund....äta, sova ;)
I måndags fick Shalle en vilodag. Tyckte att han kunde behöva det har ridit honom många dagar i rad nu så jag tyckte att en shoppingrunda med en fin vän lät väldigt lockande.
Jag passade även på att besiktiga bilen.
Jag var på det nya stället i Växjö. Bra service hade de faktiskt. Behövde inte ens köra in bilen utan fick en kopp kaffe och fick sitta i deras väntrum. Golvet därinne kan man ju däremot disskutera färgen om...
mindre bra var att vi fick 2 2:or på bilen :(

Nu ska jag äta lite frukost och sen åka till min fining och rida en runda i skogen. Princen ska få följa med. Han har också haft lite vila så han klättrar på väggarna nu här hemma (inte just nu för det är morgon och han är sååååå morgontrött)
Häromkvällen var han tvungen att springa runt som en vilding och samla ihop alla sina ben han har (typ 4 stycken) knashund
Dålig bild men han har iaf alla 4 benen i munnen samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0