Update

Dags för update kanske =)
Midsommar har varit och för oss var den jättebra trots regn och rusk. Men vad kan man annat förvänta sej i Sverige. Det börjar väl nästan bli lite tradition att det ska regna. Så vi fick göra det bästa av situationen och bygga presseningstak. För ute var man ju tvungen att sitta ;)
 
I Lördags blev inte många knop gjorda! Varken för oss eller för hunden. Princen var med oss på festen i fredags och det är rätt svårt att få en hund mer mentalt trött än så! Så han låg och sov hela dagen och hela kvällen.
 
Shalle har med fått två dagars vila och igår var vi ute på en liten skogstur.
 
Idag är det back to reality! Plugg nu på fm och sen är det första dagen på mitt nya sommarjobb. Ska bli spännande! Wish me luck!
 
 
just nu längtar jag sjuuukt mycket efter sol och värme!! Snälla kom..
 
 

Kommentarer
Postat av: fridan

vill också ha sol och värme! vädret nu är SÄMST!!!
hoppas det gått bra på nya jobbet!

sv: jag har gett kalle hippos grow breed när han ska bygga muskler. kalle är en häst som behöver mkt protein överhuvudtaget så det har jag fodrat med. även en del lucernhack. :) är shalle kräsen? kalle gillar ju inte lucernpellets t.ex.. den gröten är inte lika god som den gröten som blir av hippos pellets ;)

2012-06-25 @ 20:01:51
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0