Snart snart snart!

Snart får jag också vara lite ledig :-D Ett jobbpass imorgon med sen är jag ledig i mer än en vecka! Så skönt det ska bli.
Har haft tisdag och onsdag denna veckan med som lite "ledighets-uppvärming" ;-) 
Shalle och Leon fick en tur i transporten bort till ridbanan igår för löshoppning!
Det var uppskattat av min "vildhäst" som tyckte det var tokroligt att spurta genom kurvorna så fort att han nästan låg ner på kortsidan för att sedan ta sej an meterhöga hinder utan några som helst problem! Smidig som en katt kan han vara!
 
 
Leon var också jätteduktig men lite försiktig och tyckte att de andra tre hästarna som gick i hage bredvid var liiite mer intressanta än dom där jobbiga hindrerna som man måste hoppa över ;-) Men han tog sej fint över, förutom dom gångerna han glömde hoppa och brakade rakt in i dom istället haha knashäst!
 
 
I tisdags så åt jag dessutom världens godaste muffins som min pappa gjorde! Jag kan rekommendera alla att baka muffinsen på detta vis :-D
Grillat är godast ;-)
Särskillt med egenplockade blåbär till! Nomnomnom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0