Where are you??!!

Här är jag =)
Joda jag lever, Shalle lever och Princen lever!
Bloggen har legat på paus visst... blir lätt så när man har fullt upp hela tiden! Dessutom funkar inte internetet som det ska vilket gör att jag inte kan sitta vid min bärbara dator =( och mobilblogga med telefonen går inte heller, tar ju hundra år med en android och blir dessutom utan bilder,
vilket jag tycker är lite tråkigt!
 
Vad har då hänt på sistone?
Shalle har idag fått nya, fina, tjusiga skor! Och matte blev ett antal hundralappar fattigare :-P Men det behövdes verkligen så slitna som dom var!
 
Annars går han och Leon och skrotar ihop i hagen.
Just nu "luffsa-lunk-rids" Shalle men om ett tag så är tanken att sätta igång honom på hårdträning igen! Nu med en rund och god mage efter all mat han har fått på sitt nya ställe. Vilket ger en bra grund att bygga massa massa muskler =)
 
Jag har även hjälpt Leons matte lite med inridningen av denna stencoola häst som inte tycker att något är det minsta konstigt eller farligt! 
Så duktig är han lilla stora Leon! Snart kan dom följa med oss på mindre turer i skogen! Så roligt det ska bli!
 
Imorgon blir det skola och jobb på kvällen så blir vilodag för Shalleman! 
Nu ska jag och Princen ut på en liten cykeltur! (Han tycker matte är väldigt tråkig som bara sitter framför datorn)

Kommentarer
Postat av: fridan

går du logistikutb förresten? hur är den? :) trivs?

vem har du som hovis? kalle fick skor idag men det blev lite mer än några hundralappar fattigare. en tusenlapp snarare :)

2012-08-29 @ 19:24:04
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0