Hela helgen lång

Imorgon bär det av tidigt för helgens bravader!
Tävling för hela slanten och det ska bli så roligt =) Hoppas kunna ta lite bilder med!
Förstapris var en herrgårdsweekend tror jag så det skulle ju sitta rätt fint ;)
Tävlingarna börjar kl 10 imorgon bitti och vid 8 är det samling och halv 9 veterinärsbesiktning. 05.45 ringer min klocka!
Håll tummarna nu för att det ska gå bra för oss!
Jag lär ju vara rätt trött imorgon kväll och risken finns för aningens rumpvärk på söndag :-P meen vad roligt det ska bli!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Heja heja :-) Nessa och jag håller alla tummar (och tassar) vi har ;-)

2012-07-13 @ 23:55:28
Postat av: fridan

hur har det gåååååått? :D:D:D

2012-07-18 @ 09:15:22
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0