På-senaste-bildbomb!

Jodå jag lever! Shalle och Princen med ;)
 
I måndags var vi på utflykt! Packade in hela familjen i bilen och två hundar i bagaget och begav oss till halmstad! 
Prince tyckte att det var helfestligt att få bada i havet och underbart att få rulla sej i sanden efteråt...! 
En helt underbar dag! Solen sken och det blåste ganska mycket men det var ändå så jag (badkrukan själv) vågade bada fötterna i havet. Vi var på Mellbystrand och där var inte alls mycket folk så vi vågade låta hundarna bada lösa. Det enda som fattades var ju förstås pållen min
 
 
Men han får följa med i september =)
 
I tisdags så flyttade Shalle tillbaka till Leon för att få äta upp sej en massa inför hösten! Det uppskattades mycket och det känns skönt i mitt matte-hjärta att veta att min buse inte behöver vara hungrig mer!
kompisar <3
 

För övrigt är jag just nu hästvakt, hundvakt, husvakt, kaninvakt kombinerat med egen häst, hund, 2 jobb, plugg och hem och hushåll! Så jag har att göra om ni undrar vart jag håller hus just nu ;)
 
Lilla skrutt som jag är hundvakt åt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fridan

mysiga bilder, ser ut som ni hade det härligt :) söt liten vovve ni passade :D

fanns det inte mkt gräs för shalle där han stått innan? eller va? hänger inte med, ahaha...

har ni ngt stall ni har hästarna i då vid mellbystrand eller åker ni bara hem direkt med pålle sen?? :)

sv: kalle kan behöva draghjälp av ngn som inte tvekar :P så de vore superskoj!

2012-07-30 @ 20:55:41
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0