Roadtrip

I torsdags så åkte ju jag, min sambo och vovvie på en liten dagsutflykt till havet. Det bar av ner till blekinge och Karlskrona där vi åt mat på Stars and Stripes. Jag åt coca cola marinerad fläsk-karre =) den var faktiskt riktigt god! Ganska fint väder var det också! varmt men inte så soligt men det regnade iaf inte!
 
Sedan bar resan av till Kristianiopel. Vilket mysigt litet ställe! En liten stugby precis vid hamnen. Helt underbart! Vi åkte precis när ovädret kom över oss!
en sån här skulle man ha!
 

Vovvie tyckte det var jätteäckligt att gå på bryggan! haha har aldrig sett honom spreta ut tårna och klorna så mycket! Han såg nästan ut som en lite groda ;)
 
På måndag blir det biltur igen =) då blir det nog till malmö eller helsingborg för titta på lite reptiler och djur =)
 
Just nu längar jag efter sovmorgon...men det får bli på torsdag eller fredag nästa vecka... nu är det jobb för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0