veckan

Första gången jag sitter vid datorn på evigheter känns det som!!
Jag har verkligen haft fullt upp konstant!
 
Tävlingen gick också jättebra jag är nöjd med resultatet =) Jag och Shalle slutade på en 4:e plats av samanlagt 30 deltagande. Jag vann två biljetter till Borås hästmässa vilket ska bli så kul för där har jag aldrig varit!
 
Jag och Shalle kom på 2:a plats i maskeraden. Bilden på Shalle är klockren haha min lilla polis
 
Mindre kul var att under tävlingen så hände detta av någon som tyvärr inte vågade stå för det...så det fick bli polisanmänan och hela kittet i måndags....trisst
 
Igår var jag och mina fina killar ute i blåbärshavet och fick med oss 6 liter hem =) En paj eller två är tänkt att det ska bli av dem! mumsigt värre =)
Princen tycker också det är mumsigt med blåbär
 

Idag ska jag och min sambo åka på en liten dagsutflykt till kusten =) vi får passa på under mina lediga dagar nu när han har semester. Öskar bara att det kunde varit lite bättre väder men men, sommaren kommer nog v 32 för då är jag ledig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0