A little bit of time

Första gången på två dagar som jag har startat datorn! 
Det har verkligen varit ett pressat schema och fullt upp precis hela tiden. Jobbat långa dagar på det nya jobbet och på kvällarna har jag varit ute hos Shalle.
Jag har även varit och kollat på två olika betesplatser. 
Tanken är att Shalle ska få flytta till ett annat ställe ett par veckor för att få lite mat i magen! Alla detaljer är inte bestämda än men troligen blir det ganska snart han får flytta. Trisst men min pålle måste få lite käk!
 
Igår hade vi hoppträning! det var jätteroligt. Vi hoppade lite studs med dressyrinslag. Jag fick rida först en serpentin för att sedan hoppa en lättare bana. Sen vände vi på det hela och hoppade banan och skulle ta serpentinen som avslutning. Så det var mycket lydnad inbakat i övningen och det är det som vi måste öva på mest. Att Shalle ska lyssna på bara små hjälper och inte göra lite som han vill, att jag ska bestämma tempo osv.
 
I tisdags vad vi ute i skogen och lullade! Härligt :) Vi red till kullarna och klättrade lite. Jag tog lite bilder på "insidan" av kullarna och på backarna. Det är verkligen en helt underbar plats! Det går knappt beskriva ens med bilder men nu på sommaren när det är lummigt och grönt överallt är det nästan som en saga att vara där uppe!
 
 
 
(tittar man noga så ser man Princen i mitten högst uppe på kullen)
 
 

Kommentarer
Postat av: Line

fin header :)

2012-06-29 @ 11:36:37
URL: http://spontaneous.blogg.se
Postat av: naima

vilken söt häst!

2012-06-29 @ 22:25:46
URL: http://www.enchante.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0