Att ta plats

Vilken bra dag det var igår!
Spenderade för och eftermiddag med en av mina bästa vänner och hennes vovve =)
Vi gick en lång promenad i skogen sen åkte vi och käkade lunch och fikade i stan.
Jättetrevligt var det!
Lite bilder från promenaden:
Därefter bestämde jag mej för att åka och storhandla lite...! När jag ändå var i stan så kunde jag ju lika gärna göra det så jag handlade ganska mycket, passade på att köpa 25kg hästmat när jag ändå höll på osv.
När jag kom ut till bilen så kom ja på att: Just det! Vovvie brukar ju få stanna hemma av en anledning...
Dressyrträningen gick superbra!!
Vi tränade på övergångar mellan de olika gångarterna för att Shalle ska bli mer lydig och lyssna direkt på små hjälper. Han tycker att han kan ta några steg extra istället för att lyssna på mej direkt.
Det varvet som han har svårast för, var igår det varv som gick lättast och bäst! Väldig konstig känsla :) jag blev aldeles paff! Han var så mjuk och fin och gick att ställa och böja som jag ville. Underbar känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0