Klapp på axeln till mej

Idag har också varit fullt upp!
Vad jag gillar att ha mycket att göra hela tiden :-D mår helt klart som bäst då!
Solen har tittat fram också så man får passa på att fylla på alla d-vitaminhål man har!
 
Förmiddagen började på hästryggen. Tre hästekipage och två hundar! skojskoj!
Vi red 1,1 mil på ca 1,5h. Ganska lagom tempo.
Använder min nya spårapp flitigt och jag hittade en funktion så att den ritar stäckorna där det har varit ökat tempo i olika färger. Så nu kan man se exakt vart vi har skrittat, travat och galopperat! Hur bra som helst! 
Den gulgröna färgen är skritt, den blåa är trav och den röda galopp
Men det är rätt märkligt att man bara galopperar i knappa 30 km/h, det känns som att det går betydligt mycket fortare när man sitter på hästryggen!
 
Nu på em har jag fått tag i ett nytt sommarjobb! Klapp på axlen till mej.
Jag mailade dom igår och frågade om det fanns, var där på träff idag och på måndag ska jag börja, så det är verkligen snabba puckar :-D
 
Nu så blir det shoppingrunda på Grand med min fina vän!
Vi ska på midsommarklänningsjakt!  
(och kanske en fika på det!)
 
Princen är rätt bra trött han med, han tycker matte ska låta honom vara ;)

Kommentarer
Postat av: fridan

jag ska allt ta och fixa den appen! "mina spår" va de va?? :)

hittade du nån midsommarklänning? var ska du fira?

och va är de för sommarjobb du fått? tusen frågor ;)

sv: njae, tyvärr inga tävlingar nu förrän i augusti, dåligt med tävlingar på sommaren :/

2012-06-20 @ 20:25:00
URL: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0