Muskelbilder

Det här med att bygg och sätta muskler...
Vad mycket lättare det hade varit om min pålle haft lite hull att ta från...
Men det har blivit lite bättre iaf. Det märks på sadeln iaf!
Den är speciellt utpassad för honom. Men förra sommaren tappade han väldigt mycket i hull och sadeln började glappa ibak. Jag har nog provat att rida med alla padar man kan ha under en sadel, men nu äntligen behöver jag inte ha någon pad längre! Hurra!
Första tecknet på att det händer något på ryggen!
Tog lite bilder igår på hur han ser ut nu. Tänkte ta om ett par månader igen för att kunna jämföra skillnaden.
Tills dess: Klättring, markarbete, skritt på lång tygel och en himlans massa mat ;)

Kommentarer
Postat av: fridan

klättring är ju super för muskler. jag ska försöka rida över upphöjda travbommar med. det gör susen :)



var står ni nånstans?? :)



sv: hehe som kalle då. han tror nog han är föl ibland till och med :P

2012-06-07 @ 20:24:07
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0