Stökig morgon

Idag känner jag att det är en väldig tur att jag inte jobbar natt längre!
I typ 2 timmar nu så har det stökats ordentligt i lägenheten ovanför våran. Det dunkar och smäller och slår, skrapas och rivs. Hunden har skällt och voffat och buffat och vankat runt nu i 2 timmar också så han tyckte definitivt att matte skulle stiga upp så han kunde få gå och lägga sej igen! 

Igår hade jag och Shalle dressyrträning! 
Det gick bra och han lyssnade fint på mina hjälper. Det han har haft svårt för tidigare lossnar mer och mer för varje gång känns det som, så jag tror allt att muskelbyggnadet går framåt! =) 
Härligt känsla när man känner för varje vecka hur mycket bättre det blir! 



Idag blir det en runda i skogen för både Shalle och Princen.
Princen har ju varit lite ledig nu ett par dagar så han klättrar lite på väggarna. Så han kommer nog tycka det blir skönt att få röra lite på sej.

vårt nästa projekt blir att lära Princen vad alla leksaker heter!



Kommentarer
Postat av: Lorena

vad söta dom är båda! :) ja det är i växjö plugget blir, är ju en skola som heter NBI och det ligger vid campus men tillhör inte universitetet. Utbildningen är ju bara två år också, känns rätt lagom :) nä jag har inget sommarjobb, har sökt lite men det är ju svårt att få nåt men jag klagar inte, sommarlov är ju himla skönt ;) Är ju delat det där med att vara ledig, alltså både roligt och långtråkigt ibland men tänker att det kan vara skönt att vara ledig en sista sommar om jag inte får nåt annat jobb :) himla skönt att slippa posten iaf! ha en fin helg :)

2012-06-15 @ 16:36:13
Postat av: caisa

härlig blogg!

Svar: tack =)
Michaela

2012-06-17 @ 14:34:33
URL: http://caiisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0