Tornado

Shalle fick löshoppa idag!
Det tyckte han var riktigt roligt!
Han sprang runt runt runt på ridbanan som en tornado innan han kom på att: "jaha jag ska nog lyssna på matte!"
Om jag inte hade haft fullt upp med att hålla honom en liten bit ifrån mej så att han inte skulle springa rakt över mej hade jag filmat hans tokrus...men jag hade lite annat att tänka på. Han vet inte alltid vad han gör när han blir i den sinnesstämningen (läs okontaktbar)
Det gick iaf fint när han började lyssna på mej, då kunde jag löslongera honom på volt innan vi började, och jag fick honom att göra övergångar i gångarterna.
Trött och svettig var han när vi var klara! så han fick pausa i sin "mini-mathage"
Nu väntar jobb på mej!
Trevlig fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0