Mitt yrväder

Shalle var ett litet yrväder igår när jag red!
Pigg och het och stark, allt på samma gång! Men jag skyller på vädret för det var ju rejält blåsigt och han är ju lite väderkänslig min buse.
Dessutom hade dom släppt ut kossor i en hage, som var nya för i år (enl Shalle), och det var väääldigt läskigt. Kossorna var dessutom nyfikna och busiga vilket inte gjorde saken bättre ;) Han Pustade och frustade och försökte skrämma bort kossorna men det gick inte så bra ;) svansen och halsen så högt han kunde och han vilade nog 3 sekunder på varje travsteg kändes det som. Han blve en riktig showhäst. Och mitt under alla läskigheter kom Princen i full kareta (han tycker också kossorna är otäcka) så då var ju Shalle tvungen att bli lite rädd för det också, token!
ungefär så här kan jag tänka mej att han såg ut ;)


Årets BigBrothervinnare
Så rätt, så bra! =) Hon var definitivt mest värdig!

Kommentarer
Postat av: fridan

håller med!!! helt rätt som vann :D



sv: arabvalacken är 22 :) hur gammal är shalle?

2012-06-05 @ 21:14:04
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0