Söndag

Idag är det söndag! och fint väder dessutom =)

Jag har varit sjuk ett par dagar nu så jag har inte kunnat rida så jag ser verkligen fram emot att få komma ut i skogen igen och mysa. Längtar efter en lång galopp!
Hunden ska med förstås =) Man märker på honom direkt när han inte har fått springa med mej på ett tag. Han blir väldigt rastlös och efterhängsam här hemma. Så fort man rör sej så är han där och undrar om vi ska hitta på något kul!
Men först ska jag äta en riktig söndagsfrukost med ostfrallor och kaffe.
Sen bär det nog av ut till hästen.
Shalle är inte så bra på vilodagar. Han har så mycket energi som måste få komma ut. Om han står stilla för länge blir han jättehet och inte alls rolig att rida. Dessa vilodagar hade han dock förtjänat. Han gick rätt hårt i många dagar innan jag blev sjuk så vi får se hur het han är idag min buse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0